Justonline AgencyJustonline AgencyJustonline AgencyJustonline Agency
  • HOME
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΡΓΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOG
  • English

Πως η Asos “γύρισε” ένα fail υπέρ της

    Home MARKETING Πως η Asos “γύρισε” ένα fail υπέρ της
    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Πως η Asos “γύρισε” ένα fail υπέρ της

    By Αρσένης Πασχόπουλος | MARKETING | Τα σχόλια έχουν κλείσει | 15 Ιουλίου, 2022 | 0

    Άρθρο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη στο marketing-tips.gr

    Αφού πρώτα εκτύπωσε 17.000 σακούλες με ένα τυπογραφικό λάθος, ‘onilne’ αντί για ‘online’, το fashion brand Asos έσπευσε να τα μαζέψει, και τα κατάφερε μια χαρά.

    Η εταιρεία έκανε άμεσα μια ανάρτηση στο Twitter, όπου αυτοσαρκάστηκε λέγοντας: ‘’Μπορεί μόλις να τυπώσαμε 17.000 σακούλες περιτυλίγματος με ορθογραφικό λάθος. Το ονομάζουμε Limited edition’’.

    Η άμεση, ανθρώπινη και χιουμοριστική αντίδρασή της, όπου ανέλαβε χωρίς περιστροφές την ευθύνη, ήρθε πριν καν προλάβουν οι χρήστες να σχολιάσουν. Οι τελευταίοι έσπευσαν να την αποθεώσουν, επαινώντας την και για το γεγονός ότι δεν πέταξε τις σακούλες, με την εταιρεία να καταφέρνει να μετατρέψει μια γκάφα σε ένα publicity event αξίας χιλιάδων δολαρίων.

    Συνολικά το tweet έλαβε 590 σχόλια, 8500 κοινοποιήσεις και 49.000 likes. Ένας χρήστης μάλιστα έγραψε: «Τώρα σας αγαπάω ακόμα περισσότερο και επιθυμώ διακαώς να αποκτήσω μία τέτοια τσάντα». Το εν λόγω περιστατικό διδάσκεται στα σεμινάρια ως ένα εξαίρετο παράδειγμα real-time marketing.

    marketing, fails, crisis
    Avatar

    Αρσένης Πασχόπουλος

    Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.

    More posts by Αρσένης Πασχόπουλος

    Σχετικά άρθρα

    • Back to school marketing

      Back to school marketing

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      «Διακοπές τέλος, τα κεφάλια μέσα», έλεγε κάποιος καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο. Και όντως, οι διακοπές τελείωσαν ή τελειώνουν και είμαστε μια ανάσα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μαθητές, φοιτητές και γονείς ετοιμάζουν λίστες γιαΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • what is rebranding and how to do it

      Rebranding: τι είναι, πότε το χρειαζόμαστε, πως γίνεται σε 9 βήματα

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Σκεφτείτε το σαν να συστήνετε εκ νέου έναν (μερικώς ή ολικώς) διαφορετικό σας εαυτό.  Μόνο που το κάνετε για τη μάρκα ή όλη την επιχείρησή σας.

    • Υπάρχει Digital Marketing ή Ένα είναι το Marketing;

      By Just Online Team Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Αναρωτηθήκατε ποτέ πως έχει επηρεάσει η ψηφιοποίηση τον κόσμο του μάρκετινγκ; Δείτε την παρουσίαση που έγινε στο Webinar: Marketing vs Digital Marketing που διοργάνωσε η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College στο πλαίσιο του EducationΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Πως να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου!

      By Just Online Team Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Φιλοξενώ το εξαιρετικό άρθρο του φίλου και συνεργάτη Άκη Αγγελάκη για ένα θέμα που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, ανεξαρτήτως μεγέθους ή αγοράς στην οποία δραστηριοποιούνται: πως μπορείς να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Η εκπαίδευση υπαλλήλων “υπερόπλο” παραγωγικότητας

      By Just Online Team Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Πως η εκπαίδευση υπαλλήλων μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει τις “μετοχές” της επιχείρησής σου Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο marketing-tips.gr «Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητοΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Ευτυχώς με απέλυσαν

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • JUSTONLINE NEWS
    • SOCIAL MEDIA
    • EMAIL MARKETING
    • MOBILE MARKETING
    • GOOGLE ADS
    • SITES & ESHOPS
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • BRANDING
    • PODCASTS
    • MARKETING
    • JOB OPENINGS

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    b2b b2c book boost post branding brand name business Certified Paralegal Program crisis customer service developer digital transformation epidotoumena programmata espa fails Forum freelancer hiring interview jobs kleidarithmos marketing onlinesales opencart performance personal development Podcast rebranding reels sellbee site startab Valentine's day webinar WordCampEurope2023 Άγιος Βαλεντίνος Άκης Πετρετζίκης Αρσένης Πασχόπουλος ανταγωνισμός ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιδοτήσεις επιδότηση κορονοϊός κρίση χρηματοδοτήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑ

    • Social Media Content για ΑΒ Shop & Go Μεταμόρφωσης και Πεύκης
    • 360 digital marketing για την Ανατόλια
    Γραφτείτε στο Newsletter μας ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing
    • Πολιτική Απορρήτου
    JUST ONLINE – T 2106146442
    • HOME
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΡΓΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • BLOG
    • English
    • Ελληνικά
    • English
    Justonline Agency