Justonline AgencyJustonline AgencyJustonline AgencyJustonline Agency
  • HOME
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΡΓΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOG
  • English

Τα 8 πράγματα που αρέσουν σε κάθε πελάτη

    Home MARKETING Τα 8 πράγματα που αρέσουν σε κάθε πελάτη
    ΕπόμενοΠροηγούμενο
    πελάτες

    Τα 8 πράγματα που αρέσουν σε κάθε πελάτη

    By Αρσένης Πασχόπουλος | MARKETING | Τα σχόλια έχουν κλείσει | 3 Αυγούστου, 2022 | 0

    Το άρθρο αυτό έγραψε ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης στο Marketing Tips

    Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν προσπαθούν να σκεφτούν σαν πελάτες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι αυτοί θέλουν. Σύμφωνα λοιπόν με ψυχολογικές έρευνες, υπάρχουν 8 (οκτώ) πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς. Ας τα δούμε αναλυτικά:

    • Οι πελάτες εκτιμούν το καλό, όχι το γρήγορο service. Για πολλούς, το «αγενές, ανίκανο και γρήγορο service» είναι ο #1 λόγος για να αποσκιρτήσουν και να πάνε στον ανταγωνισμό.
    • Οι πελάτες αγαπούν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Μάλιστα, όταν γίνονται αποδέκτες παραμετροποιημένης εξυπηρέτησης, είναι διατεθειμένοι είτε να πληρώσουν περισσότερα είτε να αφήσουν μεγαλύτερα tips. 
    • Οι πελάτες θα σε θυμηθούν, αν θυμηθείς το όνομά τους. Το όνομα κάποιου είναι ίσως ο πιο γλυκός ήχος στα αυτιά του (το όνομα θα πρέπει να χρησιμοποιείται και στις email καμπάνιες). 
    • Οι πελάτες συνηθίζουν να διαμοιράζονται ιστορίες όταν βιώνουν ευχάριστες εκπλήξεις. Όταν για παράδειγμα το ξενοδοχείο τούς κάνει δωρεάν upgrade, αυτοί, τηρώντας την αρχή της αμοιβαιότητας, σπεύδουν να το «διαφημίσουν».
    • Η αφοσίωση των πελατών δεν κοστίζει πολλά. Συνήθως, μικρές πράξεις (π.χ. ένα αναμνηστικό δωράκι), που δεν έχουν σημαντικό κόστος για την επιχείρηση, έχουν τεράστια απήχηση. 
    • Οι πελάτες αγαπούν τα προγράμματα πιστότητας. Είναι δύο φορές πιο πιθανό να «προσκολλήσουν» σε εταιρεία που ανταμείβει την πιστή πελατεία, συγκριτικά με μία άλλη που δεν διαθέτει σχετικό πρόγραμμα.
    • Οι πελάτες συνιστούν αστείρευτη πηγή ιδεών. Επιχειρήσεις που καινοτομούν στρέφονται σε lead users και απλούς πελάτες προκειμένου να πάρουν ιδέες. Οι περισσότεροι πελάτες αρέσκονται να προτείνουν βελτιώσεις.
    • Οι πελάτες αγαπούν τις ιστορίες (storytelling). Η πώληση γίνεται πιο εύκολη όταν διανθίζεται με μια ιστορία (π.χ. η ιστορία κάποιου διάσημου που χρησιμοποίησε το προϊόν).  
    customer service

    Σχετικά άρθρα

    • Ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Eνίσχυση της επιχειρηματικότητας  στον τομέα του Τουρισμού, μέσω της δημιουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Πηγή: https://www.espa.gr/el/Pages/Proclamationsfs.aspx?item=3617 Σε ποιους απευθύνεται Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα του ΤουρισμούΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • H Just Online στην Ecommerce Expo 2017

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Σας περιμένουμε στο Ζάππειο στις 25 & 26 Νοεμβρίου, στο περίπτερο 17, από τις 11 το πρωϊ έως τις 8 το βράδυ για να συζητήσουμε την κατασκευή, ανακατασκευή, βελτίωση ή προώθηση του eshop σας καιΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 1ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που, είτε έχουν εστιατόριο εδώ και χρόνια, είτε αποφάσισαν να τολμήσουν να μπουν στο χώρο της εστίασης και να πολεμήσουν την κρίση; Αυτό το άρθρο γράφτηκε ειδικά για σας (αλλάΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 2ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Συνεχίζουμε από το πρώτο μέρος του άρθρου μας για την αποδοτική και αποτελεσματική προβολή του εστιατορίου σας στα social media με 7 + 1 ακόμη συμβουλές.   9. Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις Συνεργαστείτε με άλλεςΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Τι το χρειάζομαι το E-shop αφού υπάρχει το Facebook;

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      (Επικαιροποιημένο 12-10-2021) Τον τελευταίο καιρό έρχομαι όλο και πιο συχνά «αντιμέτωπος» με την ερώτηση: «μπορώ αντί για eshop να κάνω την δουλειά μου με μια σελίδα στο Facebook»;  Σίγουρα υπάρχουν παραδείγματα Ελληνικών σελίδων στο FacebookΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • facebook vs google search ads

      Google Search Vs. Facebook: Τι να διαλέξω για την διαφήμισή μου;

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το αν θα χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις κειμένου σε αυτούςΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • facebook vs google search ads

      Google Search Vs. Facebook: Τι να διαλέξω για την διαφήμισή μου; (μέρος 2ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Συνεχίζοντας από το πρώτο μέρος του άρθρου μας, ας εξετάσουμε τις δυνατότητες στόχευσης στο Facebook. Το δημοφιλές social medium μας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσουμε με βάση τα παρακάτω: • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλλο, μορφωτικόΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Χρηματοδότηση ΜΜΕ

      100 εκατ. για τη χρηματοδότηση καινοτόμων επενδύσεων από ΜΜΕ

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Με κοινή υπουργική απόφαση του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομίας κ. Γιάννη Δραγασάκη και του Αναπληρωτή Υπουργού Έρευνας & Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη, καθορίζονται οι διαδικασίες για τον χαρακτηρισμό των προϊόντων, των παραγωγικών διαδικασιώνΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Ευτυχώς με απέλυσαν

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • JUSTONLINE NEWS
    • SOCIAL MEDIA
    • EMAIL MARKETING
    • MOBILE MARKETING
    • GOOGLE ADS
    • SITES & ESHOPS
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • BRANDING
    • PODCASTS
    • MARKETING
    • JOB OPENINGS

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    b2b b2c book boost post branding brand name business Certified Paralegal Program crisis customer service developer digital transformation epidotoumena programmata espa fails Forum freelancer hiring interview jobs kleidarithmos marketing onlinesales opencart performance personal development Podcast rebranding reels sellbee site startab Valentine's day webinar WordCampEurope2023 Άγιος Βαλεντίνος Άκης Πετρετζίκης Αρσένης Πασχόπουλος ανταγωνισμός ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιδοτήσεις επιδότηση κορονοϊός κρίση χρηματοδοτήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑ

    • Social Media Content για ΑΒ Shop & Go Μεταμόρφωσης και Πεύκης
    • 360 digital marketing για την Ανατόλια
    Γραφτείτε στο Newsletter μας ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing
    • Πολιτική Απορρήτου
    JUST ONLINE – T 2106146442
    • HOME
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΡΓΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • BLOG
    • English
    • Ελληνικά
    • English
    Justonline Agency