Πολλά έχουν αλλάξει από την εμφάνιση του διαδικτύου. Η μόνη «σταθερά» μέχρι σήμερα στον διαδικτυακό κόσμο, είναι η χρήση του e-mail από τους χρήστες του διαδικτύου.
Είναι λοιπόν αναμενόμενο πως, σαν εργαλείο marketing, το e-mail αποδεικνύεται ως το πλέον αποδοτικό με περίπου 5% ROI σε σχέση με το 1 ή το 2% άλλων εργαλείων
Ως εκ τούτου, είναι ένα πρώτης τάξεως εργαλείο για την επικοινωνία σας με πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες.
Στην Just Online, χρησιμοποιούμε το e-mail marketing (και δεν εννοούμε μονο την κλασσική αποστολή Newsletter) ως εργαλείο, ώστε να πετύχουμε για τους πελάτες μας κάποιους από τους παρακάτω στόχους:
- μια πρώτη επαφή με υποψήφιους πελάτες
- απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών (customer support)
- ενημερώσεις για νέα και δραστηριότητες
- πληροφόρηση για νέα προϊόντα
- έρευνα αγοράς – ικανοποίησης πελατών
- πωλήσεις
- αύξηση του τζίρου ανά πελάτη μέσω upselling, cross selling και άλλων τεχνικών
- επανασύνδεση με ανενεργούς πελάτες