Justonline AgencyJustonline AgencyJustonline AgencyJustonline Agency
  • HOME
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΡΓΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOG

Ποιοι είναι οι influencers και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;

    Home SOCIAL MEDIA Ποιοι είναι οι influencers και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;
    ΕπόμενοΠροηγούμενο
    Ποιοι είναι οι influencers και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;

    Ποιοι είναι οι influencers και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;

    By Arsenis Paschopoulos | SOCIAL MEDIA | Τα σχόλια έχουν κλείσει | 2 Μαρτίου, 2019 | 1

    Οι influencers είναι άτομα τα οποία έχουν από μερικές χιλιάδες έως και εκατοντάδες χιλιάδες (ή και εκατομμύρια) ακολούθους στα social media και οι οποίοι έχουν την δύναμη να τους επηρεάζουν λόγω του:

    • Ποιοι είναι: celebrities, media personas
    • Σε τι ειδικεύονται: αθλητές, καθηγητές, managers, εξειδικευμένοι σε κάποιο αντικείμενο
    • Τι κάνουν (lifestyle): π.χ. κάνουν τζόκιν και ο τρόπος ζωής τους περιστρέφεται γύρω από την φυσική κατάσταση (χωρίς απαραίτητα να είναι αθλητές)

    Τι μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή μου;

    Τα βασικά οφέλη από την συνεργασία σας με influencers θα είναι:

    • Αναγνωρισιμότητα: Η μάρκα σας γίνεται γνωστή στο κοινό των influencers
    • Ενδυνάμωση του κύρους της μάρκας: ο καταναλωτής δηλαδή πιστεύει στις αξίες της μάρκας (π.χ. το γιαούρτι αυτό θα συμβάλει στην υγεία και ευεξία μας γιατί το τρώει για πρωϊνό η τάδε πρωταθλήτρια)
    • Περιεχόμενο: ο influencer θα δημιουργήσει (μόνος του ή με την βοήθειά σας), video, φωτογραφίες, κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν στα social media και στο διαδίκτυo
    • Followers / likers: κάποιοι από τους followers του influencer θα αρχίσουν να ακολουθούν και τη δική σας μάρκα

    Ποιους influencers θα επιλέξουμε;

    Υπάρχουν ποσοτικά χαρακτηριστικά που θα μας οδηγήσουν στην επιλογή influencer:

    • Αριθμός ακόλουθων (εδώ χρειάζεται προσοχή στο πως έχει «μαζέψει» τους ακόλουθους του ο influencer)
    • Αριθμός των likes και σχολίων που δέχονται τα posts του influencer
    • Σε ποια / ποιες social media πλατφόρμες γράφει ο influencer
    • Πόσο περιεχόμενο θα δημιουργήσει για μας και που θα αναρτηθεί αυτό το περιεχόμενο

    Τα σημαντικά όμως είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως το τι θέλουμε να πετύχουμε

    • Αν θέλουμε αύξηση αναγνωρισιμότητας θα επιλέξουμε κάποιον με πολλούς ακόλουθους
    • Αν θέλουμε αύξηση κύρους θα επιλέξουμε κάποιον του οποίου το status ή οι γνώσεις θα «δένουν» με την εικόνα που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό για τη μάρκα μας

    Θα πρέπει επίσης να προσέξουμε την περίπτωση σύγκρουσης
    συμφερόντων

    • Έχει υποστηρίξει ή πρόκειται να υποστηρίξει ο influencer κάποιο άμεσα ανταγωνιστικό προϊόν;
    • Έχει υποστηρίξει ή πρόκειται να υποστηρίξει ο influencer κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που είναι ασύμβατο με την εικόνα του δικού μας προϊόντος;

    Πόσο θα μας κοστίσουν;

    Αν εξαιρέσουμε τα δύο άκρα, δηλαδή influencers όπως η Kim Kardashian η οποία χρεώνει έως και 250,000$ για κάθε post ή influencers οι οποίοι βρίσκονται στην αρχή της «καριέρας» τους και δεν χρεώνουν παρά μόνο την κάλυψη εξόδων ή πρόσβαση στο προϊόν ή την υπηρεσία δωρεάν, μια μέση τιμή για τους influencers του εξωτερικού είναι 1,000 ευρώ ανά 100,000 ακόλουθους.

    Η παραπάνω τιμή όμως είναι απλά ένας «μπούσουλας» ο οποίος βγαίνει από ένα μέσο όρο των χρεώσεων των influencers παγκοσμίως.

    Το κόστος που τελικά θα κληθείτε να πληρώσετε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες:

    • Τον αριθμό των ακόλουθων του influencer
    • Την εμπλοκή των ακόλουθων του influencer
    • Τον αριθμό των posts που θα δημιουργήσει
    • Το είδος των posts
    • Ποιος θα δώσει το υλικό για τα posts
    • Που θα προβληθούν (σε πόσα social media)
    • Ποιος θα έχει τα δικαιώματα του περιεχομένου
    • Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η συνεργασία
    • Αν θα υπάρχει αποκλειστική συνεργασία και για ποιο
      χρονικό διάστημα

    Κάποιοι influencers πληρώνονται και ανάλογα με τα αποτελέσματα της δουλειάς τους (αριθμό likes, comments, shares ή ακόμη και πωλήσεις).

    Για όλα τα παραπάνω εννοείται πως θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πλάνο και ένα συμφωνητικό συνεργασίας.

    Θέλετε βοήθεια ώστε να δημιουργήσετε ένα πλάνο επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας influencers; Ελάτε να το δημιουργήσουμε μαζί.

    Ενδιαφέρομαι
    social media, influencers, social media marketing
    Avatar

    Arsenis Paschopoulos

    Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Ευτυχώς με Απέλυσαν", 2021, “Social Media Marketing”, 2010, και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007), εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.

    More posts by Arsenis Paschopoulos

    Σχετικά άρθρα

    • Ο Αρσένης Πασχόπουλος στον Χάρη Ντιγριντάκη “Τρίποντο στην Οικονομία” στον Alpha Radio 989

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Ο Αρσένης Πασχόπουλος, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη “Τρίποντο στην Οικονομία” στον Alpha Radio 989 απαντά στα ερωτήματα – Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις στα social media; –ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Γιατί οι επιχειρήσεις δεν τα καταφέρνουν με τα Social Media;

      By Αρσένης Πασχόπουλος Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Πολλοί όμως είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι αντιμετωπίζουν τα Social Media ως κάτι που «δεν αξίζει τον κόπο και το χρόνο» τους. «Δεν αποδίδουν», «δεν είδα και τίποτε παρ’ όλα τα Likes», «με φυλλάδια ήΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Social media management

      Social Media: Μιά ατάκα και μια φωτο;

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Παρ’ ότι με το πέρασμα των ετών τα social media έχουν αποδείξει την αξία τους ως εργαλείο προώθησης και πωλήσεων, υπάρχουν ακόμη επιχειρηματίες οι οποίοι τα αντιμετωπίζουν ως ένα εργαλείο, μια διαδικασία και μια πρακτικήΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • ebusiness 2019 workshop

      Influencers’ Workshop στο 8o συνέδριο E-business

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Συμμετείχαμε και φέτος στο 8ο συνέδριο E-business & Social Media, με το workshop “Μπορούν οι influencers να βοηθήσουν τη μάρκα μου;” Δείτε την παρουσίαση και το video Influencer Marketing from Just On Line Τα θέματαΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Ευτυχώς με απέλυσαν

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • PODCAST
    • MARKETING
    • JUSTONLINE NEWS
    • SOCIAL MEDIA
    • Email MARKETING
    • MOBILE MARKETING
    • GOOGLE ADWORDS
    • SITES & ESHOPS
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • BRANDING

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    Areti Vassou b2b b2c big data Blogging boost post branding case study Content Marketing corallia digital advertising digital transformation email marketing eshops events Facebook ads Google Ads Guest Blogging hotel marketing Internship interview marketing mobile apps mobile marketing online sales Podcast sales sellbee site sites startab tourism Valentine's day Άγιος Βαλεντίνος Αρσένης Πασχόπουλος ΕΣΠΑ ανταγωνισμός ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιδοτήσεις κορονοϊός κρίση πωλήσεις σεμινάρια σεμινάριο συνέδριο

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑ

    • Social Media Content για ΑΒ Shop & Go Μεταμόρφωσης και Πεύκης
    • 360 digital marketing για την Ανατόλια
    • Ανακατασκευή του site της colorglo.gr
    • google ads for manello
    Γραφτείτε στο Newsletter μας ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing
    • Πολιτική Απορρήτου
    JUST ONLINE – T 2106146442
    • HOME
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΡΓΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • BLOG
    • Ελληνικά
    Justonline Agency