Justonline AgencyJustonline AgencyJustonline AgencyJustonline Agency
  • HOME
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΡΓΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOG

Η Just Online Υποστηρικτής του “Μαζί για το Παιδί”

    Home JUSTONLINE NEWS Η Just Online Υποστηρικτής του “Μαζί για το Παιδί”
    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Η Just Online Υποστηρικτής του “Μαζί για το Παιδί”

    By Arsenis Paschopoulos | JUSTONLINE NEWS | Τα σχόλια έχουν κλείσει | 27 Ιανουαρίου, 2023 | 0

    Έχουμε τη χαρά να υποστηρίζουμε την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» στην επικοινωνία των δράσεών της μέσω των εργαλείων της Google.

    Το «Μαζί για το Παιδί» είναι μια Ένωση μη-κερδοσκοπικών σωματείων και ιδρυμάτων, που εργάζονται, από το 1996, για την ευημερία παιδιών, νέων και οικογενειών που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια, την αναπηρία, την κακοποίηση και την αρρώστια.  

    Η Ένωση και τα μέλη της σε συνεργασία με διεθνείς οργανώσεις, πρωτοστατούν στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και τεχνογνωσίας αλλά και στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σε θέματα που αφορούν παιδιά, νέους σε ανάγκη, ενώ οι υπηρεσίες που αφιλοκερδώς προσφέρουν στις εγκαταστάσεις τους, είναι υψηλού επιπέδου και πολλά από τα προγράμματα που αναπτύσσουν, πρότυπα στον τομέα τους.

    Η Ένωση και τα μέλη της προσφέρουν υπηρεσίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά στην Ελλάδα ετησίως.

    To 2016, η Ένωση, τιμήθηκε με το Αργυρό Μετάλλιο της Ακαδημίας Αθηνών για την κοινωνική του προσφορά, ενώ το 2019 έλαβε βραβείο BRAVO για την ενεργοποίηση χιλιάδων πολιτών στο πλαίσιο της δράσης της «Ίσες ευκαιρίες για τα παιδιά: Δράσεις για την Υγεία και την Παιδεία σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας».

    Δεν υπάρχουν ετικέτες

    Σχετικά άρθρα

    • Ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Eνίσχυση της επιχειρηματικότητας  στον τομέα του Τουρισμού, μέσω της δημιουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Πηγή: https://www.espa.gr/el/Pages/Proclamationsfs.aspx?item=3617 Σε ποιους απευθύνεται Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα του ΤουρισμούΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • H Just Online στην Ecommerce Expo 2017

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Σας περιμένουμε στο Ζάππειο στις 25 & 26 Νοεμβρίου, στο περίπτερο 17, από τις 11 το πρωϊ έως τις 8 το βράδυ για να συζητήσουμε την κατασκευή, ανακατασκευή, βελτίωση ή προώθηση του eshop σας καιΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 1ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που, είτε έχουν εστιατόριο εδώ και χρόνια, είτε αποφάσισαν να τολμήσουν να μπουν στο χώρο της εστίασης και να πολεμήσουν την κρίση; Αυτό το άρθρο γράφτηκε ειδικά για σας (αλλάΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 2ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Συνεχίζουμε από το πρώτο μέρος του άρθρου μας για την αποδοτική και αποτελεσματική προβολή του εστιατορίου σας στα social media με 7 + 1 ακόμη συμβουλές.   9. Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις Συνεργαστείτε με άλλεςΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Τι το χρειάζομαι το E-shop αφού υπάρχει το Facebook;

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      (Επικαιροποιημένο 12-10-2021) Τον τελευταίο καιρό έρχομαι όλο και πιο συχνά «αντιμέτωπος» με την ερώτηση: «μπορώ αντί για eshop να κάνω την δουλειά μου με μια σελίδα στο Facebook»;  Σίγουρα υπάρχουν παραδείγματα Ελληνικών σελίδων στο FacebookΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • facebook vs google search ads

      Google Search Vs. Facebook: Τι να διαλέξω για την διαφήμισή μου;

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Ένα δίλλημα που φαίνεται πως αντιμετωπίζετε πολλοί από εσάς που θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας online είναι για το αν θα χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google για να προβάλλετε διαφημίσεις κειμένου σε αυτούςΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • facebook vs google search ads

      Google Search Vs. Facebook: Τι να διαλέξω για την διαφήμισή μου; (μέρος 2ο)

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Συνεχίζοντας από το πρώτο μέρος του άρθρου μας, ας εξετάσουμε τις δυνατότητες στόχευσης στο Facebook. Το δημοφιλές social medium μας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσουμε με βάση τα παρακάτω: • Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλλο, μορφωτικόΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    • Χρηματοδότηση ΜΜΕ

      100 εκατ. για τη χρηματοδότηση καινοτόμων επενδύσεων από ΜΜΕ

      By Arsenis Paschopoulos Τα σχόλια έχουν κλείσει

      Με κοινή υπουργική απόφαση του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομίας κ. Γιάννη Δραγασάκη και του Αναπληρωτή Υπουργού Έρευνας & Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη, καθορίζονται οι διαδικασίες για τον χαρακτηρισμό των προϊόντων, των παραγωγικών διαδικασιώνΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…

    ΕπόμενοΠροηγούμενο

    Ευτυχώς με απέλυσαν

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • MARKETING
    • JUSTONLINE NEWS
    • SOCIAL MEDIA
    • Email MARKETING
    • MOBILE MARKETING
    • GOOGLE ADWORDS
    • SITES & ESHOPS
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • BRANDING
    • PODCAST

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ

    Areti Vassou b2b b2c big data Blogging boost post branding case study Content Marketing corallia digital advertising digital marketing digital transformation education email marketing employee eshops Facebook ads fails Google Ads Guest Blogging hotel marketing Internship interview marketing mobile apps mobile marketing online sales onlinesales sales sellbee SEO service site sites tourism Valentine's day Άγιος Βαλεντίνος ανταγωνισμός ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κορονοϊός κρίση πωλήσεις σεμινάρια συνέδριο

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑ

    • Social Media Content για ΑΒ Shop & Go Μεταμόρφωσης και Πεύκης
    • 360 digital marketing για την Ανατόλια
    • Ανακατασκευή του site της colorglo.gr
    • google ads for manello
    Γραφτείτε στο Newsletter μας ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing
    • Πολιτική Απορρήτου
    JUST ONLINE – T 2106146442
    • HOME
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΕΡΓΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • BLOG
    • Ελληνικά
    Justonline Agency