Το στόλισες (το eshop σου)! Θα ‘ρθουν (οι πελάτες);
Ενημερωμένο για το 2024
Οι γιορτές έφτασαν και πρέπει να διαμορφώσεις και το Xmas Digital Strategy σου για να … ξεπουλήσεις! (Αν διάβασες τις συμβουλές μας για τις ενέργειες που έπρεπε να έχεις κάνει για τις ημέρες του Black Friday και Cyber Monday σίγουρα έχεις μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνεις.
Ας δούμε λοιπόν τις ενέργειες για να πετύχεις αύξηση σε επισκεψιμότητα, πωλήσεις και κέρδη.
Κάνε αντίστροφη μέτρηση
Κάνε αντίστροφη μέτρηση τις τελευτές 14 ημέρες και κάθε μέρα “ξεκλείδωνε” ένα δώρο, μια νέα κατηγορία προϊόντων ή μια προσφορά. Στις προσφορές βάλε συγκεκριμένο χρονικό ή αριθμητικό όριο για τις αγορές.
Μαζί με τα πωλησιακά σου μηνύματα δώσε και ιδέες ανάλογα με το είδος που πουλάς:
- ιδέες μαγειρικής αν πουλάς τρόφιμα
- ιδέες προετοιμασίας για το ταξίδι αν είσαι ταξιδιωτικό γραφείο
- ιδέες για pet friendly μέρη της πόλης για βόλτες με το κατοικίδιο αν είσαι pet shop
Δώρισε
Τι είναι τα Χριστούγεννα χωρίς δώρα; Γι’ αυτό κι εσύ θα πρέπει να κάνεις δώρα στους υποψήφιους και τους ήδη πελάτες σου.
Διοργάνωσε ένα διαγωνισμό με στόχο την κίνηση προς το eshop σου προτρέποντας τους συμμετέχοντες να μπουν και να ανακαλύψουν κάτι ώστε να λάβουν μέρος ή απλά οδήγησε τους συμμετέχοντες σε ειδική landing page του διαγωνισμού στο site σου.
Άλλα δώρα που μπορείς να προσφέρεις είναι
- δωρεάν μεταφορικά για όλους για την περίοδο των εορτών
- BOGO (buy one get one) προσφορές
- εκτπώσεις σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων ή συγκεκριμένους κωδικούς
- έξτρα δώρο σε όσους κάνουν εγγραφή στο newsletter σου
- δωρεάν συσκευασία δώρου (αν την χρεώνεις)
Βοήθησέ τους να αγοράσουν
Την περίοδο των εορτών για κάποιους η επιλογή δώρων είναι περισσότερο πονοκέφαλος παρά fun. Βοήθησέ τους φτιάχνοντας προτάσεις δώρων (gift guides) τις οποίες φυσικά δεν θα ξεχάσεις να βάλεις στην αρχική σελίδα του eshop αλλά και να διαφημίσεις.
- Πουλάς ρούχα; Φτιάξε πακέτα casual chic, office dressing ή νυχτερινή έξοδο
- Πουλάς gadgets; Φτιάξε πακέτα για music lovers, home office ή top executives
- Πουλάς αθλητικά είδη; Φτιάξε “πακέτα” για κολυμβητές, δρομείς ή gym lovers
Ευχήσου
Στείλε ευχές στους ήδη πελάτες σου με SMS, Viber και emails και συνόδεψέ τες με τα παραπάνω δώρα. Μην ξεχάσεις να στήσεις και καμπάνιες remarketing σε Google Ads & Social media Ads ώστε να τους υπενθυμίσεις τις προτάσεις σου αλλά και ειδικές καμπάνιες email για όσους ξεχάσουν προϊόντα στο καλάθι (διάβασε εδώ ένα πλήρες πλάνο καμπανιών email για τις μέρες των εορτών)
Αν έχεις και φυσικό κατάστημα
- Προετοίμασε κάποιο event και γνωστοποίησέ το
- Κάνε ειδικές καμπάνιες στα social media και στην Google για το τοπικό σου κατάστημα
- Εκμεταλλεύσου την φυσική επαφή με τους πελάτες σου ώστε
- να πάρεις το τηλέφωνο και το email τους
- να τους κατευθύνεις και στο eshop σου για μελλοντικές αγορές
- να βγάλεις φωτογραφίες μαζί τους για τα social media (πάντα έχοντας την έγκρισή τους)
Μην ξεχάσεις
- Να επικαιροποιήσεις το Google Business Profile σου με
- ώρες λειτουργίας
- νέες φωτογραφίες
- posts με τις προσφορές σου
- Να αλλάξεις την εικόνα του eshop σου με κάποιο χριστουγεννιάτικο εφφέ
- Να κατέβάσεις τα παραπάνω με το που τελειώσουν οι γιορτές!
Μέτρησε την επιτυχία σου
Τα social media και η Google μας δίνουν άφθονα και δωρεάν εργαλεία για να μετρήσουμε σχεδόν τα πάντα. Πρέπει όμως να τα έχουμε σετάρει σωστά και αυτό είναι κάτι που πολλές φορές ξεχνιέται.
Φρόντισε να έχεις στήσει έτσι τις καμπάνιες και τις ενέργειες που θα κάνεις ώστε να μετράς τα αποτελέσματα γιατί έτσι μόνο θα ξέρεις τι πήγε καλά για να το επαναλάβεις και τι όχι.
1-to-1 free digital strategy meeting
Εάν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα για το Digital marketing και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την δική σας επιχείρηση, έχουμε διαθέσιμες θέσεις για συναντήσεις 1:1 μαζί μας, για τη δημιουργία της δική σας digital στρατηγικής.
Κλείστε τώρα το ραντεβού σας για μία δωρεάν συνάντηση διάρκειας 1 ώρας, εδώ.